Bllackrosie yani bilemedim bunca saçma davranışın altında illaki bir sebep olmalı. Bence siz herşeyden önce teyzenize olan borcunuzu kapatın. Sonra bebeğinize ne isterseniz o zaman alırsınız. Sizi de anlıyorum ilk heyecan insan herşeyi olsun güzeli olsun istiyor ama bana kalırsa sizin kafanızın rahat olması bebeğinizin eski beşikte yatmasından daha önemli. Borç bittikten sonra en güzelini alırsınız hemde o zaman annenizle de sınır koyma, aldığımıza karışma seni ilgilendirmez deme hakkını olur.