Zhra- hatta o tartışma zamanında borç mevzusu girdi bu devirde borçsuz hele kredisi olmayan kimse yoktur çok nadir. İhtiyacımız vardı çektik onun borcunu ödüyoruz elimizde olanı ameliyata yatırdık para yetmedi eksik geldi diye annem ben hallederim diyip teyzemden borç almıl biz para biliyorduk gram almış. Krediye girmeyin haram olmasın dedi güya o zaman aldığımız 25₺ şuan oldu 60₺ neyse eşim rahatsızlandı 2 ay çalışamadı o sürede kredi kartından geçindik birde rapor parasıyla kredi kartı sıfırda haliyle şuan o açığı kapatmaya çalışıyoruz aldığı maaşın hepsi kredi kartına oradan borçlara kiraya faturadır ev gideri derken 5 kuruş kalmıyor. Anneme görede sen doğduğunda 400-450₺ alıyordu baban da işte biz geçiniyordukta. Geçiniyoruz çok şükür rabbim beterinden korusun. O ara eşim dediki arkamda ailem yoj desteğim bile yok gibi konuşmaya başladı annem destek mi bekliyorsun sen desteğe güvenerek arkanda biri olmana güvenerek mi çocuk olucak vs sonra sizin orada zaten böyle birşey yok neyin kafasını yaşıyorsun dedi. Ben sinirden fıttırdım eşimi düşünemiyorum. Görümcem hamile 4.5 aylık onu dedi kardeşim hamile dolabından beşiğine eşyasına kıyafetine hepsini özel yaptırdılar. Neyi yok dedi. Anneme ne anlatsan boş tabii. Kendi konuşacağını konuşup anlmak istediğini anlayıp gidiyor kendincr gelip sinirini stresini kustu gitti. Birde üstüne girip bebek odasına neler almışız diye kontrol etmesine ayrı şok geçirdik zaten bi faydan yararın yok birde paralarını nelere harcıyorlar bol yere neler almışlar diye gelip bakması ayrı bir terane. Daha çok şey varda düşündükçe sinirlerim tepeme çıkıyor