Ftmanur stres yapma canım stresde acayip etki ediyor ben olmayacak çocuğum diye diye kendimi 1 sene yedim bitirdim her ay gecikir test yapardım bir umutla baktım olmuyor demekki rabbim nasip etmemiş bize deyip kafamdan attım o düşünceyi ve ben o düşünceyi kafamdan attıktan 3 ay sonra hamile kaldım stres yapma yani rabbim ne zaman nasip ederse olur zaten olmuyor diye üzme kendini canım olur Allah’ın izniyle en kısa zamanda