Ftmanur canım endişelenme, en doğru zamanda gelecektir 🤗 bizim de 8. Ayda oldu 🙏 hiçbir sorun yoktu bende de eşimde de. Bir zamanı var demek ki. Bir de şu öneride bulunayım, ben d vitaminimi ölçtürmüştüm düşük çıktı, doktor (dahiliye) ampul verdi, onu içtim, tek seferlik yoğun d vitamini içeriyor. O ay oldu gebelik. D vitaminin etkili olduğunu duymustum. Bir arkadasımda daha aynısı oldu, d vit. Aldığı zaman hamile kaldı o da.