Ftmanur hepsini bir kenara bırak sakın ovulasyonunu bekleme istediğin zaman beraber ol eşinle evet hemen kalkıp tuvaletini yapma. Rahat olman lazım. 9 ay benimde olmadı işten ayrıldım tatile gittim amaaan dedim olmazd aolmaz dediğim ay oldu.
Eğer bir kaç ay daha olmaz ise eşinde de sende de sorun yoksa ilk iş hsg çektirmeni öneririm. Ben ikinci gebeliğimde ilk bebeğimi kaybettiğim için tüplerme baktırdım teki tıkalıydı açılmış oldu. Sonra kazayla hamile kaldım çok şükür ki. Bir kere korunmadık onda da regl olacaktım yaltık hemen duşa girdim ona rağmen neler denesemde klomen kullansamda ilkinde olmamıştı.
İlk önce relax olacaksın aklından çokardığın ay olur👍🙏