Bizimki 11.haftada yapıldı geçen hafta yani önce ultrasondan bakılıyır sonra test veriyorsunuz 3 günde çıktı bizimki bende özelde yapardım ama sağlık sigortası yaptırdık biz bence bir aratırım doğumu da kapsıyor daha uyguna geliyor rahat edersiniz cinsiyeti söylendi çok ısrar ettik ama 14. Haftada gelin çok merak ediyorsanız ama bir ay sonra gelin bence dedi bende çok ultrasona girmek istemiyorum zararı yok diyorlar ama bilemiyorum istsnbuldaysanız Avrasya Hatice can hoca var dünya tatlısı tavsiye ederim