Ebruska_92 Kızlar ben yarın 12 haftaya gırıcem progestan kullanıyorum surekli tuvalete gırınce duscek dıye korku oluyor içimde bi kaç gunudur sızdede boyle vesvese oluyor mu hep aklıma cocugum iyi mi kabi atıyomu dusuncesı geliyor
kumrucanim Ebruska_92 ay bu bende de oluyor her tuvalete gittiğimde kan geldi mi acaba iyi mi ya düşük yaparsam korkusu ama Allah’ıma sığınıyorum dua ediyorum bana bağışlasın diye 🌸
Tugce-89 Bende yarın gidicem kontrole 12+3 olduk bende sorucam bakalım söylicekmi ikili tarama testinide sorucam yarın bilgilendirme yaparım fiyatla ilgili ama heryerde fiyat değiiiktir
minikos Ayy bende 12+2yim perşembe günü 2li tarama için gideceğim meraktayım belki belli olur cinsiyetimiz diyee birbirimizi haberdar edelim😍😍
Tugce-89 Ebruska_92 bu fiyatı ne için verdiler detaylı ultrasondur ikili tarama testi bu kadar olamaz ben bugün yaptırdım ikili tarama testini 260 tl
Flameanne Bende yarın 12+6 oluyorum kontrolüm var hem ikili test hemde cinsiyet tahmini yaparım dedi ama hayırlısı bakalım
Hockey08 Ben 12+4 üm kızlar geçen perşembe gittim 2 ki tarama yaptı ve yanılma payı ile cinsiyet tahmini yaptı doktorum. Erkeğe benzetti %30 yanılabilirim dedi.
eedahadahanasilsiniz FatmaB_ günümüz ayni benim de cuma kontrolüm var😊 2 li 3lü testleri yaptırmayı düşünmüyorum. Detayli yaptıracağım sadece insallah
Merve61nc FatmaB_ bende dün gittim canm 13 haftalık erkeğe benziyor dedi bana 2 Li test de yaptırdım bugün çıkıcak sonuç
EmineP FatmaB_ Benim ilk bebeğimde 12 haftalıkken özel söylemişti. Ama şimdi devlete gidiyorum devlet söylemiyor malesef 16 haftaya kadar. İkili tarama testini de iki hamileliğim de de yaptırmadım Şuan 12+3üz biz de 🌸
FatmaB_ EmineP testi yaptırmasak bir sorun olur mu? Ben doktor ne derse uyguluyorum ama bilemedim şimdi. Sadece detaylı yeterli olur mu?