Egyildizz Yatar kalkar sukrederdim ben kendimle evli olsam başak burcu gibi biri yani herseyiyle çok güzel seven burç 😁
Momofelisa Pamuk olayların hep negatif yönüne odaklanıp ona göre yaşamam olabilir 🤔 birde azıcık agresiflik. Eşim de der zaten herşeyinden Allah razı olsun ama şu ani parlamaları bir atamadın diye 😅
GulserenKY Bende cok kuruntuluyum birseyin peşine çok düşüyorum 😆 Sanki başka kötü huyum yokmuş gibi.
asell13 Pamuk çok kontrolcü olduğum için galiba herkesi herşeyi yönetme isteğim beni kendimden soğuttu 😂 biri beni asla yönetemez ama 😂
Gul-A Pamuk ne boşanması iyi ki kendimle evlendim derdim bu kadar anlayışlı bir eş bir daha asla bulamam ve aşırı sempatik sürekli güler yüzlü komik nerde bulacam böylesini🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😃😃😃😃😃😃😃
e_blue_sky_a Pamuk tembelliğim olurdu açıkçası. Her işimi güzel yapıyorum yaparım ama… yatmayı uzanmayı dinlenmeyi çok seviyorum ben. Tembel şirinim 😀
Serendipity16 Pamuk çok sabırsızım hemen her şey olsun isterim bi de bazı konulara çok takıyorum üşengeçliğim de var 😂
alynozds Asla para tutamayan savurgan bir yapım var ve dengesizim çok kendimi boşamam bu sebepler yeterde artar 😂😂😂