Pamuk Selam kızlar🙋♀️ Yakin zaman da gördüğüm ve çok ilgimi çeken bir soruyu sizlere de yöneltmek istedim. Önce ben başlıyorum,ben kendim ile evli olsam boşanma sebebim KISKANÇLIĞIM ve MEMNUNIYETSIZ’liğim olurdu😅 Peki ya sizin?
Nnoktaa Pamuk kendimle evli olsam Allahım sana şükürler olsun eşsiz biriyle evliyim diye şükür namazı kılardım ne boşanması 😂😂😂😂😂😂 (aslan burcu olduğumu belli etmezken ben) 👹😂😂😂😂
HayaLim_Panbik Nnoktaa aslanim benim, yeminle suan konuya ne cevap yazim diye dusunurken bulamazken, senin yorumunu okudum. Bende aslanim 😝😝😝
2erkek1kiz Nnoktaa aaaa yorumları okurken ben kendimi asla boşamazdım diye düşünüyordum tam bu yoruma denk geldim bende aslan burcuyum bencede sabah akşam şükür namazı kılması lazım benimle evli olduğu için 😂 zaten bize 2 sene önce aile danışmanımız da aynı şeyi söyledi eşime hatta dediki iyi ki boşamıyor sizi yoksa siz kimseyle evlilik yapamazsınız yatsın kalksın dua etsin 3. Çocuğu doğurmak uzereyım 😂🫣
MinikkCivcivim Yani dusununce bence benim gibi bir es isterdim herlde ilk evlendigim zamn triplerim vardi ama torpuledim herseye alisyigim icindir belki ilk zmnlar olsaydi trip derdim ama suan ne tribim var ne memnuniyetsizligim ne baska bir sey tabi birde esime sormak var bunu bu benim gpzumde😂😂😂
Blackatlas Memnuniyetsizlik bende de var, para verilmeyince istediğim sekilde yedirilip içirilmeyince ben cok kafaya takıyorum😂😂 bundan bosanırdım offf
Nunu20 Pamuk sürekli trip atiyor olmam her şeye alinmam kendimle evlenirsem bosanmazdimda bunun icin cok kavga ederdim.kendi kendimle zaten surekli bu huylarim yuzunden kavga ediyorum 😁😅