Ben aynı ilacın 50 mg kullaniyorum 3 farklı doktora sordum cnku bende tereddüt etmiştim bebege bi sıkıntı olurmu diye 3ude asıl kullanmazsan bebege zararlı dedi yani kullanmak zorundayız bebegimizin sağlığı için zaten zararlı birsey olsaydı doktor yazmazdı