birmeleginannesi_ keremtahamom_ kaçıncı haftandasin peki hiç unuttuğun oldu mu bana bir gün bile unutmaman gerek diyodu cevrem
keremtahamom_ birmeleginannesi_ Hiç unutmadım sabah ilk suyumla birlikte içiyorum kahvaltıdan önce. Sabah unutsan da gün içinde başka bir öğününden önce açken alabilirsin demişti doktorum
birmeleginannesi_ Zbdy_27 ben 7+4 de gittim bebiş 7+6 ymiş iki gün önden gidiyomus hatta duyduk şükürler olsun darısı başına inşallah hepimiz sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi kucagimiza
birmeleginannesi_ keremtahamom_ ben eşimi ise gönderip 6 buçukta geri yatıyorum o saatte içip yatsam olur mu ki acaba
keremtahamom_ birmeleginannesi_ hiç içip yatmadım uyumak nasıl etki eder bilemiyorum o yüzden yorum yapamayacağım. Ben sabah 8de içiyorum okula gitmeden okulda da 10 gibi kahvaltı ediyorum
sacmalamakizim birmeleginannesi_ Benimki 5′in üstündeydi gebeyken, şimdi ise 7 ondan yüksek doz benimki 😊
ayssgl_ Benimde gebelikte yükseldi hep 3 küsürlerdeydi 11. Haftada 5.58 e kadar çıktı dr um 3 hafta sonra tekrar baktır ona göre hareket edelim dedi yarın tahlile gideceğim sizi okuyunca panik oldum 😔
birmeleginannesi_ ayssgl_ panik olma canım tiroid nerdeyse her gebelikte oluyo ama tedavisi olağan bişey olduğu için korkma
Eylulpera birmeleginannesi_ çok uzun yıllardır kullanıyorum levotiron 100 lük kullandım sonra 75 şimdi 50 kullanıyorum hamilelikte benimde 4. Lere çıktı hormonlar, kalp durması sonucu sonlandı gebeliğim şuan yine 50 mg lik kullanıyorum.. Dr verdiyse kullan sıkıntı olmaz ..
birmeleginannesi_ Eylulpera kaçıncı haftanda durdu bende ilk gebeligimde eutrox kullandım 50 mg kullanıyodum benimde 8+5 de kalbi durdu bebeğimin :( şimdi de aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum
Meryeminannesi20 birmeleginannesi_ doktorunuz yazdıysa mutlaka kullanın gebelikte kullanılıyor sorun olmaz geçmiş olsun Bu ara’da değeriniz çok aşırı yüksek değil hemen düşer
birmeleginannesi_ Meryeminannesi20 bugün sabah başladım canım inşallah hemen düzelir bebeğime yansimadan
ayssgl_ birmeleginannesi_ ama size hemen drlarınız ilaç başlamış benim drum 5.58 e çıktığında değerim 3 hafta daha bekletti bunu biraz kafama taktım yarın hemen tsh baktıracağım dahiliye druna göre mi ilaç başlamalıyım yoksa kadın doğumcuma göre mi? 🙏🏼
Eylulpera birmeleginannesi_ ilk bebeğim 5 buçuk hafta da ikinci bebeğim 6+6 da durdu malesef 🥺 Olumlu düşünün negatif düşünmeyin Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.