Furkanhifa birmeleginannesi_ verilen ve daha önce kullandığınız ilaçların ikisinin içeriği de aynı ben eutrox kullanıyorum ama olmadığı zaman da levotiron kullanıyorum doktor da bişey olmaz demişti
birmeleginannesi_ Furkanhifa bunu bilmiyodum canım ben direk dediğin gibi eutrox kullandığım için bunu ilk kez aldım eşim almış daha doğrusu ben gitmedim eczaneye gitsem sorucaktim o yüzden burda sorayım dedim zaten tiroid çoğu insanda yaşanan bı durum diye teşekkür ederim 🥰
birmeleginannesi_ Kevserblt hadi ya bunu bilmiyodum canım eczaneden eşim alınca sormak aklıma gelmemis teşekkür ederim
Furkanhifa birmeleginannesi_ rica ederim canım ben 15 yıldır hasimato hastasıyım hamilelikte de değerlerim arttı yakinen bilgi sahibiyim hatta doktora gidince ben önceden eutrox kullanıyorum derseniz yine ondan yazar 🩷
birmeleginannesi_ Furkanhifa bunu yazdı artık olmadı buna başlarım iki hafta sonra tekrar dahiliyeye gidicem kontrol amaçlı o zaman söylerim:)
ErnurBc Furkanhifa merhaba bende haşimato hastasıyım. 10gün önce değerim 0,515 geldi diye ilacı bıraktım bugün kan verdim 8,39 geldi sabahtan beri çok kötüyüm. Bebeğin zekasına birşey olmuştur diye. Sizin nasıldı değerleriniz
d_ezgi0 birmeleginannesi_ evet bana da öyle demişti önceden normal aslında ama gebelikte aşağı çekmemiz lazım diye stres panik yok içtiğimiz sürece gerekli değerlere gelir 🤗
Zbdy_27 birmeleginannesi_ benim kilom var merak etme doktorum da bana dedi kilo almamaya dikkat et yeterli hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle ♥️
birmeleginannesi_ Zbdy_27 bazen kilomun bebeğe zarar verecegini düşünüyorum ilkini de kaybedince ama doktor dedi ki öyle birşey olsa hiç bir kilosu olan kadın doğum yapamazdı öyle düşünme dedi.. inşallah sağlıkla buyur içimizde bebeklerimiz.. sen kaç haftaliksin canım
Zbdy_27 birmeleginannesi_ benim daha çok iyi uygulamaya göre 6+3 ama kese göründü geçen hafta bu perşembe günü kalp atışı duymaya gidicegiz inşallah duyabilirim ♥️
dhbetul birmeleginannesi_ ben de aynı ilacı kullanıyorum canım. Değerim 2.9 du gebelik için 2.5 altında olması gerekiyormuş acilen ilaca başladılar. Korkulacak bir şey yok ama yüksek olduğu zaman gelişimini etkiliyormuş. Doktor ilaçla kontrol altına alınıyor bir sıkıntı olmuyor korkma dedi. 2 haftadır kullanıyorum 2.50 a düşmüş. Kullanmaya devam edeceğim. Endişelenme canım senin de aynı düşer sorun olmaz. Her gün sabah aynı saatte aç karnına içmeyi ihmal etme. İlaçtan sonra da yarım saat bir şey yeme. İlaç öyle etki ediyormuş.
caglads birmeleginannesi_ ben 4 senedir falan kullanıyorum diğer ilaçtan daha iyi bu kahvaltıdan 1 saat önce iç
birmeleginannesi_ caglads peki bu ilacı içtikten sonra yatabilir miyiz çünkü ben geç kalkıyorum sabah namazina kalktığımda içip yatsam sıkıntı olurmu acaba
Efnanefnan birmeleginannesi_ canim hic endiselenme ikiside ayni ilac sadece markasi ve mikogrami yani dozu farkli ..hic korkma
birmeleginannesi_ Efnanefnan sağol canım öyleymiş ne bileyim bunu ilk defa görünce eczaneyede kendim gitmeyince soramadım burdan çoğunuzun bilgisi var çünkü tiroid çok yaşanan bı durum diye sormak istedim
keremtahamom_ birmeleginannesi_ hamile kalmadan önceden beri kullanıyorum tiroit ilacı, o zamanlar euthyrox kullanıyordum. Gebelikten sonra levotiron yazmaya başladı doktorum ikisi de aynı aslında muadil yani değişen bir şey yok. Kullanmanın da hiçbir zararı yok aksine kullanmamak zarar verir bebeğe doktorlarım hep böyle söyledi. Tiroit dikkat edilmesi gereken bir şey çünkü
birmeleginannesi_ keremtahamom_ kaçıncı haftandasin peki hiç unuttuğun oldu mu bana bir gün bile unutmaman gerek diyodu cevrem
birmeleginannesi_ Zbdy_27 ben 7+4 de gittim bebiş 7+6 ymiş iki gün önden gidiyomus hatta duyduk şükürler olsun darısı başına inşallah hepimiz sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi kucagimiza