Dilararmak Benim eşim girdi,doğum boyunca elimi tuttu ve ihtiyacım olduğunda su içirdi☺️Ben girip girmeme konusunda kendisine bıraktım,çünkü çok yumuşak kalplidir benim acı çektiğimi gördüğünde dayanamaz.Ama doktorum doğum sırasında alıp gelmişti eşimi çok mutlu olmuştum.
Ve o mucizevi anı birlikte yaşamak çok ama çok güzeldi.İnan doğumdan sonra bana olan saygısı ve vefa duygusu çok daha fazla arttı,hikaye olarak değil gözleriyle gördü çekilen cefayı,yaşanılanları..
O yüzden iyi ki girmiş diyorum,bizi birbirimize daha çok bağladı..