Melisssss1994 Bazen bende diyorum. Girer diye. Ama bazen de girmesin diyorum. Ne olacak nasıl olacak. O halimi görmesin diyorum. Ama yanımda da olursa bir destek olur diye düşünüyorum. Kısacası çok kararsızım 😂
Ozgecht Bence girmeli eşinde yaşamalı seninle beraber o heycanı ve çektiğin acıyı destek olmalı ve kordununu babası kesmeli bence inşallah benim ilk doğumun olcak ve eşimi her anmımda yanımda istiyorum elini tutup destek güç almalıyım ondan ❤️
Dilararmak Ozgecht yaaa evet❤️❤️ Benim doktorumda kordonu anneyle babaya kestiriyor muhteşem biran olur ama ihtimalleri görünce insan acabaya düşüyor 🤔
Emineyakar Bence girmemeli ben istemem şahsen dogumumda esimin yanmda olmasni disarda beklemesi daha uygun benim icin boyle gormesni istemem o sancida acida😃😃beni dha fazla strese sokar veya sinirlenirim olmaz ya 😃😃disarda heyecani yasasn
Fdmaydnr dalin ne güzel ozel hastanedemı dpgum yaptn bnde ıstyrm esımın gırmesınj ama medıcalde almıyrz dedıler sen hangı hastanede dogum yaptn canm
Nursemom Dilararmak bende girmesini istiyordum saçmalama ne işim var orda ddi ısrar etmedim ama şimdi düşününce istemem. Çünkü girerse daha çok korkarım o da çabuk sinirleniyor doğuramam herhalde 😂
Dilararmak Nursemom ya ben istiyorum ama o an orda ne yaşarım bilemediğim için yani göz Teması kuracağım tek insan eşim olucak yani onun ufacık mimiği bile etkiler beni diye korkuyorum 😂😂
Cns_mry Dilararmak ben girmesini isterim beni biraz olsun anlasın dıye erkekler aannelıgın nekadar zor oldugunu idrak edemıyolar görsün nasıl acı cekıyorm 😁 sonra da desın ki canım karım dogum yaptı gidip altın alayım hak etti 😜🤣🤣🤣
Gizemdiyarilaslan Dilararmak Nili4321 bakalım bana ne dicek yarın 20 gün önce hareketi vardı ultrasonda ama ben hissetmiyorum
Ssa Dilararmak doguma giren erkeklerin bazıları eşlerini o andan itibaren sadece anne olarak görüyormuş yani eşile aralarina soğukluk olusuyormus
kocisininprensesi Dilararmak ben kararı eşime bıraktım. Giricem ben zor zamanlarında destek olmak istiyorum dedi. Zaten acil sağlık personeli kan falan da tutmaz. Prensesimin kordonunu ben kesicem diyo, doktorumuzda girebilir girmesinden yanayız biz dedi ☺️
Morcivert061 Dilararmak ne evlilik zedelemesi ya sanki cocugu tek ben yaptim evlenirken hastalkkta saglikta diosa oandada benim elimi tutmali🤣
Dilararmak Morcivert061 ya bide olayı senin gibi yorumlayanlar var evet bencede öyle haklısın ama reale döndüğünde işte hazinle sonuçlanan şeyleri görünce insan korkuyor 😂
Heycanligebe Dilararmak ben istiyorum ama kocam için iyi olmayabilir rahatsız azcık zorlamıyorum ondan