Dilararmak Girmeli ! Biz o acıyı çekerken o da buna şahit olmalı ! Sonrasında bebek ile ilk buluşma anı anne baba olarak birlikte yaşanmalı BENCE... Zaten doğum sırasında alt bölgemiz kapalı oluyor, eş baş ucunda bekliyor. Evliliği etkileyecek görüntüyü biz bile görmüyoruz ki eşimiz görsün. Doktor dışında çıkışına şahit olan olmuyor. Bu yüzden eş rahatlıkla girebilir , elimizi tutabilir bize destek olabilir 😊