dalin Dilararmak evet girmeli benim isim ilk dogumumda girdi.allah nasip ederse simdi ikinci dogumumdada giricek😂 cok destegini gordum dogumda
Grycaglar Dilararmak Bencede girmemeli kuzenımin eşi girdı etkılenmıs baya aralarında sogukluk gıbı bıse olmus abla uzaklastı benden dıyo bıde normal dogum görmüş tabi orasıda o kdar acılırken aptal daha el üstünde tutcagına tribe girmiş😏
desagr Dilararmak 2 gün önce doğum yaptım, eşim çok hevesliydi bende giricem dedi hatta doğum esnasında bende gireyim demiş ama ben istemedim. O çektiğim acılarımı görse dayanamaz bayılırdı heralde 🤷🏽♀️
Morcivert061 Emineyakar Dun aksam bunun muhabbetini yaptik girmek zorunda 🤣 giremem ben dio mecbursun dedim🤣
Dilararmak Morcivert061 Ama bu konuyla alakalı çok farklı yorumlar var kimisi çok doğru buluyor kimisi evliliği zedeleyecek kadar tehlikeli olduğunu söylüyor.Bende çok kararsızım😂
Morcivert061 Dilararmak ne evlilik zedelemesi ya sanki cocugu tek ben yaptim evlenirken hastalkkta saglikta diosa oandada benim elimi tutmali🤣
emel16 Dilararmak bende zedeleyeceğini düşünenlerdenim:) tam olarak zedelemese de aklında öle kalmak istemem:)istese de ben girdirtmem:)
Fdmaydnr dalin ne güzel ozel hastanedemı dpgum yaptn bnde ıstyrm esımın gırmesınj ama medıcalde almıyrz dedıler sen hangı hastanede dogum yaptn canm
Grycaglar Dilararmak Eşi daha önce o hastanede çalışmış doktorları ebelerı hepsını tanıyomus öyle girmiş bi faydasıda olmadı diyo geçti karsıma film izler gibi izledi diyo 🤦🏻♀️
Atlarlayasayan desagr bayılsınlar ya beter olsunlar 😂😂kolay mı doğum yapmak azcıkta onlar zorlansın:))
Dilararmak Grycaglar oo o baya kötü olmuş ya 😏😏 yani şahit olduğu şey ne kadar mucizevi olsada görselde kötü ☺️ Doğum yapan kadın için ne acı. Allah yardımcısı olsun