Yani zaten doktor düşük risk dediyse bence sıvı filan işi sadece stres çünkü sıvı alındığında da ciddi sorunlar olabiliyormuş Allah korusun kese zarar görebilir, yani içini rahat tut bak bende dün verdim tarama testi zaten yiyecek ekmeği varsa kucağımıza almakta nasip olur inşallah, yani o yüzden ne kendini ne de bebişi strese sok 🤍