Esragok-k1 aynen şimdilik aklım olsa yaptirmazdim inanın sonra çok daha kötüsüyle sinandin şuan 1/200.000 olasılığı yaşıyoruz mesela o yüzden her şeyin hayırlısı ben yalan değil engelli vs olabilme ihtimali olursa oğlumdan dolayı bakamam , insanların acılı küçümseyici bakışlarını üstünde hissettirmek o çocuğuma o disklanmaui yasatamam diyordum ama simid doğdu riskli riskli şuan neyle karşılaşacağımız belli değil ve ben dua ediyorum kuvezde yanıma gelsinde ne olursa olsun minnosum diye o yüzden rabbim neylerse guzel eyler anne rahmi o kadar farklı biseyki 5 ay bambaşka sorun yaşadık dogdum onunla ilgili hiç bişey çıkmadı rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin