Elanurton Esragok-k1 hiç kendini strese sokma Rabbime dua et inşallah temiz gelecek sonucun. Benim kan ve yaş risli çıkmıştı 12 gün üstüne sonuc geldi çok şükür temiz çıktı. İnşallah sizden de güzel haberler alacağız inanıyorum🌸💖
Esragok-k1 Elanurton Canım bir şey sorcam fetal dna da ne yazıyor mesela böyle rapor şeklinde mı atıyorlar temiz vs diye yazıyorlar mı çıktığında doktoruma da bilgi vereceklermiş zaten de
Hellobabymp Esragok-k1 Merhaba canım benimde seninle risk sonucum aynı bana da aynısını dediler .11 . Haftada ikili tarama yapıldı nazal kemik var boyun seninle aynı.Öğrendiğim gün çok ağladım sonra amniyosentez yaptırmaya karar verdik.İki hafta sonraya randevumuz var kendimizi yıpratmamamız lazım hayırlısı olsun artık.
Esragok-k1 Hellobabymp Hayırlısı olsun ama bana aminyosentez yapılcak bir test dedi kendi doktorumda perinataloji de önermiyorum kesinlikle dedi fetal dna verir bize net sonucu dedi aminyo sentez 17 haftalarda yapıyorlarmış hani kendi doktorum bebekte Farklı bir şey gördüğünde yapılır o dedi fetal dna da kan alıyorlar sadece tabi sizin kararınız hayırlı sonuçlar alırız inşallah 🙏
Elanurton Esragok-k1 Kan tahlilini verdiğim beyfendi sağolsun aradı temiz çıktığını söyledi raporuda iletti Rapor yabancı dille yazıldığından pek bir şey diyemeyeceğim
Suleertugral Esragok-k1 ben ikili tarama yaptırmadım doktorum çok doğru sonuçlar vermediğini söyledi yani o sadece bir oran belirtiyor bir garantisi yok diye fetal dna önerdi bşzde ondan yaptıracağız Allah’ın izniyle içini ferah tur
Esragok-k1 Suleertugral kuzum bende yaptırmayacaktım 2 li de kanda orta risk çıktı ama fetal de yaptrmycktım hem anne hem bebek için riskleri olablirmiş bu sebeple yaptırdım hayırlı sonuçlar alırız umarım 9,450 tl yaptrıdık normalde 360 dolardı. Para kazanılır sonuçta napalım bekliyoruz bakalım gitti yurtdışına 🤨 Allah büyük hayırlısı olur inşallah 🙏 Allahım tüm hamişlerimize ve Bebek isteyen herkese hayırlı Sağlıklı güzel hamilelikler nasip etsin 🤲🏻
Yusufeymenimm Esragok-k1 bu durumu benim arkadaşımda yaşadı o kadar strese soktular ama bebeğinin hiç bir şeyi yoktu
Esragok-k1 Yusufeymenimm Bende çevremde çok duyuyorum ve buradaki sevgili annelerimizde bu stresi oldukça fazla yaşıyor keza çoğumuz bilinmemezlik çaresizlik kötü gerçekten
Shry Benimde ikili testim riskli çıktı , 26 yaşımdayım, fetal dna verdik bakalım sonucu bekliyoruz . Ama ultrason ense kalınlığı burun kemiği normaldi bir sıkıntı yoktu. Ultrasondan dolaylı içim rahat inşallah sonuçlarım temiz gelir. İlk bebeğim.
Esragok-k1 Shry canım bende 26 yaşındayım 2. Gebelik Biyokimyasal Trisomy 21 (kandaki) orta riskli çıktı aynı bizde fetal dna yaptrdık sonuç bekliyoruz
Shry Esragok-k1 Sonuçlarımız inşallah tertemiz gelir. Çok fazla duydum riski yüksek çıkıp bebeği gayet sağlıklı doğan.
Esragok-k1 Shry Bende aynı herkes aynı şeyi söylüyor ama işte ister istemez kafa takılıyor Allah’ın dediği olur inşallah hayırlı sonuçlar alırız 🤲🏻🩷