Canım selam çok geçmiş olsun benim de bu gün 2 li tarama grafik aldık Bitokimyasal Trisomy 21 riski 1:337 biraz yüksek dedi perinataloji sevk etti perinataloji de bunu söyledi ; Doktor senin sonucun düşük riske giriyor dedi ama bazen düşük risklerle çıkabiliyor dedi ilk çocuğun nasıl dedi gayet sağlıklı dedim sonra bana sıvı almayı anlattı ama ben önermiyorum dedi %85 doğru yanıt veriyor dedi fetal dna öneriyorum dedi yurtdışına giden ücretle olan bunu yapan Kliniği kartını verdi sıvı aldırmak istersen de 17. haftada alıyoruz dedi ben aldırmak istemiyorum dedim
2 li tarama için usg 11+3 kem yapıldı sonucu bu ;

2 li grafik bu gün sabah aldık oda bu
