Ozgeee22 bizim planlı normal doğum şeklinde ilerledi karın çevresi geriydi o yüzden çok bekletmek istemedi doktorum kendi de gelmeyince bu gün 9 da yatışım oldu sadece 3 cm açıklık vardı bu dediğim yöntemlerle 15.22 de doğdu aslında tam anlamıyla 11 gibi sancılarım başladı bu esnada da suyum geldi. Nişanım gelmiş olabilir daha önce çünkü 2 hafta önce alttan muayene etti doktorum uyarı verince arar ara kanaman olur dedi o yüzden ayırt edemedim