MuhammedHesen Betus- merhaba, bende 31 hafta su geldi, şimdi 33 üm su azaz sızıyor, normal doğum istiyorum ama 36 da suni sancıyla, suni sancı nasıl bişey, sizde nasıl oldu? Kaç kaftada?
12hafsagunkokkaya96 Betus- kaçıncı doğum kaç saat sancı çektiniz ..maşallah size ve bebeğinize Allah analı babalı büyütsün insallh
Bsrblr Betus- ılk doğumum doktor çatın normale uygun dedı ama nasıl olacak bılmıyorum korkuyorum 38+2 gelmıyor Bebegım daha ılk nasıl gelır çok mu agrı cekerım çok mu yırtık kesı olur bılmıyorum tek bıldıgım korktuğum😂😂
Betus- MuhammedHesen 38+1 de doğum yaptım ben son 2-3 haftadır 2 cm açıklığım vardı ama ne sancı ne su gelmedi. Hindistan cevizi yağı içirdi doktorum sabah 9 gibi zaten 1 saate kalmadan sancılarım hafif hafif geldi sonra suni taktılar en düşüğünde ama kendi sancılarım gelince onu da çıkardılar yani çok suni sancı almadım
BUSRA-2121 Betus- merhabalar allah analı babalı büyütsün 🤲🏼❤️ Hindistan cevizi yağının ne gibi bi etkisi var acaba ilk defa duydum ☺️
beyza81-92 Betus- ben de 38+ 2 deyim çatı oldum bugün 3 cm açık ama benim de hiç sancım yok agrım yok , bende mi içsem ya hindistan cevizi yağı ne işe yarıyormuş o :)
Betus- BUSRA-2121 Allah razı olsun amin. Bağırsak hareketleriyle alakalı etkisi varmış yani ishal yapıyor ama aynı zamanda rahim kasılmalarını da tetikliyormuş ki gerçekten öyle oldu suniye gerek kalmıyor
BUSRA-2121 Betus- anladım teşekkürler 🤲🏼 39+4 teyim cuma günü nst de sancım çıktı bel ve kasıklarım ağrıyor ama başka belirtim yok gereken herşeyi de yaptım bunu da denesem mi acaba
MuhammedHesen Nurhannn 31 haftamda gece tualtete giderken bacaklarımdan 3 tane damla aktı, beyaz şeffaf, sonra azaz sızıyor 33 üm, yırtılmış kesem, ama doktor 36 ya kadara yetişdirirkm diyor
Betus- Bsrblr valla doğduktan sonra kesi dikiş çok önemsemedim 4 dikişim var galiba ama çok şükür yok gibi
mkrgln Bsrblr bebeğinizin kilosu kaç normal yapabilirsin dedi mi doktorunuz. Bana 4’ü geçerse olmaz dedi :((
Nurhannn MuhammedHesen ya bende bazen nemli hissettikçe acaba suyum mu geliyor diye korkuyorum acile gittim bebek hareketleri az diye ordaki doktora da sinir oldum birşey yok iyi filan dedi ama kendi doktorumum randevusunu bekliyorum
Nur_Alp MuhammedHesen bende dustayken 4-5 damla öyle aktı onun dışında arada çamaşırım ıslanıyor normal akıntı dışında acaba benimde mi öyle 😶
Betus- beyza81-92 rahimdeki kasılmaları arttırıyor kendi sancını tetikliyor yani doktorunuza da sorun bence