YesimAykut ay sana bişey diyim mi ilkinde bende izin alıp sürekli burda takılmıştım ama kafan hep orda oluyo sürekli kendini takip ediyorsun oda iyi değil bence sürekli çık biyerlere aktivite yapmaya çalış kafanı verdikçe modun düşüyo bekleme psikolojine girmemek lazım ben sadece bugün izin aldım çalışcam o kafaya bidaha girmek istemiyorum 🤦🏻♀️