Eloomm Merhaba bugün aşılama yapıldı doktorum Progestan verdi bunu fitil olarak mı ilaç olarak mı kullanacağımı söylemedi sizler kullandıysanız en etkilisi nasıl oluyor kullananlar yardımcı olursa çok sevinirim..
YesimAykut Eloomm fitil olarak vajinal kullandım ben 1 tane günde, aşılamadan sonraki gün kullanmıştım
Aysezeyno Eloomm sabah aksam fitil olarak kullanmıştım ben ağız yoluyla yazdığı içinde kafası karısıyo insanın da içilmesi zor biraz
YesimAykut Eloomm herkesin farklı demek ki bilmiyorum canım, ben günde tek doz kullandım fitil, yarın aşılamam var yine öyle kullanacağım
Fatmadali Eloomm canım bende yarın 2. Aşılamayı olucam ilkinde progestan fitil kullanmıştım her gece 1 tane şimdi bu sefer estrofem yazdı hap olarak kullanmaya başladım bugünden
Eloomm Fatmadali Ben dün fitil olarak uyguladım akşam ilkini ama sabah ilaç olarak yuttum 2 kere diyor benim reçete de tam anlamadım bende bi mide bulantısı falan yapmadı çevremde herkes bulantı yaptığını söyledi hangisi doğru bilmiyorum 🫠
Fatmadali Eloomm iki şekilde kullanılabilirmiş ama fitil olarak daha hızlı etki ediyormuş hemşire öyle söyledi bana ☺️
tatlibebegim_ Eloomm bende aşılamayla hamile kaldım sabah akşam kullandım vajinal 12.haftaya kadar kullandım
Eloomm tatlibebegim_ yaaa çok sevindim hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ❤️ bize de nasip olsun inşallah
Fatmadali YesimAykut evet oldum canım bu sefer ki çok ağrılı geçti sonrasında da çok adet sancısı gibi sancım oldu ama normal dediler anlamadım 🤷🏻♀️ senin nasıl geçti ?