Lamia65 negtf cıktı yaaa şimdi adete 6 da kalsa negtfse ngttf çıkıyor ama erken gebelık testınde oluyo bu hep yaptımmm ngtfti dedim ki aaa daha adete var doner belki ddm ne donmesi doğru yanı ! Ben bugün doktora gttm hormon amh verdm yarn ckıcak normal adetn ıkıncı gunu bugun baktı kıst mıst yok hersey temız ddi yarında snclar cıkar. Bakalm nolcak.düzenli adet ztn ve arkadaşmın akrabası var oraya gıdıcem rahım sertleşmişse ağır kaldırdıysan düşmüşse bebek oluşmuyormış gecen ay kız ona gtti işlemleri yaptı o rahmı yumusattı sabun bağladı rahmı cekti otutrtmuş yerıne sut maydnoz yapmş snra da en son tuz kavurup koymış havluya sarmış gobeğine bıde sırtına yakı yapmiş düşünün bak ne garıp eskı toprak işte kz diğeer yaptırdı bu ay hamıle? İişte vesile. Bende kadına yarn gidicem baksın bakalm sertmi düşmüş mü baksın diğer ay hamıle kalırsam haber verıcem size😁🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻