Lamia65 Çok midem bulanıyordu boş öğürtüm vardı, başım dönüyordu ve çok yemek yiyordum gebe miyim acaba diye test yaptım negatif çıktı oğlumda 1 yaşına girmemişti daha zaten regli oldum. Bir sonraki ay oğlum yaşına girdi benimde günüm 7, 8 gün geçmişti eşime 3, 4 gün gecikme de hamileyim diyip şaka yapmıştım ama içime de kuşku düştü test yaptım hatta bayramdı nöbetçi eczane baktım ve pozitif. Çok erken olduğu için olabilir benim regli sandığımda lekelenmeymiş. Ya erken gebelik testi alın ya da gününüzün geçmesini bekleyin