Sinemm68 hayır canım cunku bir önceki ay gecikmem olduğunda evde test yapmayıp direkt kan vermiştim 1 küsür çıkmıştı sonuç o yüzden bir sonraki adete 4 gun kala kan vermedim testte negatif görünce yok diye düşündüm adetim 3 gun geçtiğinde öğrendim 1542 betayla İnşaAllah hayırlısıyla en kısa zaman da sende guzel sonuçlar görürsün 🌸