Dilara_erc1 Smlbvmya geldim simdi hastanedeyim insallah öyle bsy yoktur esim hic ciddiye almiyor gitme dedi ama icim rahat etmedi
Hbsr24 Dilara_erc1 gitmekle çok iyi yaptınız karnınız yumuşayınca ve bebek hareketleri arttığını da göreceksiniz şifa olsun hemen inşallah 🙏
Dilara_erc1 ruveyda123 suan nstdeyim doktorum ciger gelistirici vurucaz dedi bebegim cok iriymis o yüzden erken gelme ihtimali varmis😢 iri oldugu icinde haraketleri kisitlanmis 3-4 hafta önden gidiyo dedi
Krtcm reyhanh 28. Haftadan beri ara ara toplanıyor gün içinde bazen sık oluyor soluma yatıyorum magnezyum içmeye gayret ediyorum sade maden suyu süt bunlar hafifletiyor benimkini
Yay_kadini Meralkb sizi korkutmak istemem ama 21 haftalık aynı şeyleri ben de yaşadım çocuk bi tarafa toplanıp dağılıyordu hastaneye gitmedim diğer gün sabah suyum geldi erken doğum olmuştu.
Lavinya_21 Yay_kadini ben şuan 23 haftalık 3 günlük olduk 3 gündür gün içinde 2. 3 defa oluyor benimde nefesım kesılıyor ve karnım sertlesıp agrıyor gitmedim daha doktora
Yay_kadini Lavinya_21 bende sabah sancı olmuştu sıcak duş aldıktan sonra geçmişti akşam olunca da çocuk sürekli sağ tarafa toplanıp dağıldı. Gece gene hafif hafif olmuştu sancı sabahta suyumun hepsi gelmişti.siz yine de gidin doktora ihmal etmeyin.
ruveyda123 Yay_kadini anladımm Rabbim en hayırlı ve sağlıklısından bir evlat nasip etsin inşallah size🌸
ArvenMom Meralkb 25 haftada başlamıştı sancılar 30 da aşırı sıklaştı bebek kendini çok topluyordu erken doğum riski vardı 34 hafta da suyum geldi ihmal etmeyin nst sancılarım 32 haftada düzensizdi ama 75 100 gördüğü oluyordu
Hbsr24 Dilara_erc1 korkma hiç en azından önlem alınıyor şuan, vakti gelince inşallah alacağız bebişleri kucağımıza 🥰
Hmsregmze Benim 7. Ayımda başladı nst de 100 e kadar sancım çıkıyordu. Ciğer geliştirici yapıldı ama açılma yoktu 37. Haftada doğum oldu