Meralkb Hamileyken 25 te başlamıştı toplanması canım elimle seviyordum düzeliyordu hatta bazen ağrı yapıyordu oturduğum yerden kaldırıyordu , sancı olarak yazıldığı için tedirgin oluyordum ama bişe olmadı . Sancı çok ayrı bişeymiş sezaryen doğum günüm belliydi , Sancıyla gittim ölüyordum resmen , gece direk acil sezaryene alındım bekletmediler o zaman anladım ki sancı değilmiş onlar 😅