Embish1993 çok teşekkür ederim amin inşallah Allah sizin çocuklarınızı sağlıkla bağışlasın inşallah. Çok zor ama yapacak bir şey yok Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın. Nasibimizde yokmuş. İnanın doktor bize ilk erkek olduğunu ima etti bacak arasında net çıkıntı vardı ben de gördüm. Eşim o odadan çıkarken o kadar mutluyu ki. Sonradan kız olduğunu söyleyince ben biliyorum bi içi buruldu. Öyle erkek düşkünlüğünden değil. Halen oğlumun burukluğu var içimizde. Yoksa kızımıza ölüp bitiyoruz. Ama emin olun elimize aşınca hepsi geçecek. Bu arada hayırlı evladın kızı erkeği olmaz. İnanın fark etmiyor. Her şey gönlünüzce olsun inşallah 🙏🏻