Embish1993 oğlunuz var kız istemeniz normal canınızı sıkıp kendinizi suçlamayın ☺️ ben bir oğlumu kaybettim şimdi bir kızım var çok şükür. Ne yalan söyleyeyim tekrar bir oğlum olsun isterdim. Yarım kalan hayallerimi tamamlamak, kaybettiğim oğlumun acısını hafifletmek için de. Ama şimdi bir kızım daha oluyor. Binlerce şükür verene. Alan da Allah veren dr Allah ☺️ vardır bir bildiği.