Embish1993 ayy evet ikisine de erkek dendi yazmamışım sanırım. Aynen tam olarak sizdeki görüntüyle aynı. Ya tabi ki sağlıklı ve hayırlı olsunlar en önemlisi o ama insan farklı duyguyu da tatmak istiyor ara sıra dua ediyorum hayırlısıyla rabbim nasip et diye yine umudum var 😊 fakat o kadar net görüntülerden sonra diyorum ki boşuna umutlanma 😊😊