Skarakas inşallah bir şekilde atlatacaz ,bolca sabır depolayalim ,benim kızım çok zor bir çocuk herşeye inat herşeye muhalefet tam bir ergen modunda bazen diyorum acaba ergenliginde napacam deliririm galiba , bir de kız çocuklarının uysal olduğunu soylerler ,giyim kusaminda bile beni çıldırtıyor o kadar uyumsuz ve saçma giyiniyor ki sırf renkler aynı diye ,saç baş dağınık , kreşe gitmeyi reddediyor ,yemek yemiyor ,uyumuyor ,sürekli dibimde bensiz oynamıyor ,televizyon telefon eline vermek istemiyorum ama başka şekillerde zorluyor beni bu kez hadi fotoğraf çekelim hadi bana şarkı aç ,ben de 30+4 haftalık hamileyim valla yoruldum zaten bu gebeligimde cekmedigim acı da kalmadı 3. Yu yapar mıyım sanırım zirvede bırakırım ya da kafama huni takmış olmalıyım ki yapmışım