Aysnk sadece bunlarla kalsa iyi herşeyi bilen bir çocuk benimki ,ilgisiz hiç kalmadı her zaman ona onu sevdigimizi söyleriz bir dediği iki olmaz herşeyin farkında ama buna rağmen sırf daha fazla ilgi çekmek uğruna bilerek tehlikeli şeyler yapmasi , bu da kardeşinin olacağını öğrenince oldu tabi ki herşeyin farkındayım anlatıyorum her yanıyla kardeşi olunca neler olacagini iyisini kötüsünü kabul ediyor seviniyor ama bir yanında da böyle olaylar var sanıyor ki tüm ilgiyi kaybedecek bu da kardeşi gelince anca anlayacak az kaldı zaten