Skarakas bu yaşlarda tepki verdikçe daha çok inatlasmayla yanıt alırsınız benim kızım da 3,5 yaşında işeme konusu yok belki ama o da beni aşırı zorluyor kafamı duvarlara vurasim geliyor gidip başka odada nefes alıp verip sakinlesip geliyorum hem yeni kardeşin farkındalar dikkat çekme cabalarindalar hem de kaybetme korkusuyla bebekce hareketler yapıyorlar en iyi teklif ona eğer sende bebek olacaksan sana da bez takalım bebek olacaksan (sevdiği noktalardan vurun ) ama bebekler bunu yapamaz gibisinden ikna etme çabaları ise yarar anca ,örneğin benimki kucağımda tasimami istiyor onu madem bebek oldun yuruyemiyorsun kucak istiyorsun o zaman parka gittiğimizde kaydıraktan tek başına kayamazsin salıncakta sallanamazsin bebekler yuruyemedigi için bunları tek başına yapamaz gibisinden