Bende kanamalı gebelik geçiriyorum şuan . 11 haftalığım. Bilmiyordum ama İçeride kanama varmış sağlı sollu . Valla artık düşeceğinden değil de, anomalili bebek olursa diye korkuyorum. Çünkü doktor beni öyle korkuttu. Anomalili olup olmadığını ikili test yaptır anlaşılır dedi. Başka doktora gittim anomaliliyse bebek zaten düşer dedi. Hem Progestan veriyorlar düşmesin diye, hem de anomali varsa zaten düşer diyorlar . Ayrıca rahimde kanama olan herkes engelli çocuk mu doğuruyor ?! Sinir ettiler ,ağlaya ağlaya kaç gün geçirdim bilmiyorum