Benim de son adet tarihime göre 7+3 olmam gerekirdi ama ultrasona göre 5+6 görünüyor.
İki haftadır arada kahverengi lekeler oluyordu doktora gittim.Progestan başlattı fitil olarak/200 mg x2. Progestanı kullanmaya başladığımda ilk hafta lekeler tamamen kaybolmuştu ilerleyen günlerde tekrarlamaya başladı.
Hatta üç dört gün önce kırmızı-pembe renk yine leke oluştu sonra kahveye döndü sonra tekrarladı kırmızı pembe leke bu sirkülasyonla.
Doktora gittim dün.Doktor progestan kullananlarda olabilir dedi normal dedi.Benim doktor herşeye olabilir normal diyo.Gerçekten normal mi,ikinci bi doktora mı gitsem diye aklımdan geçiyor.Dünkü doktorum görüşmede kese dışında kesenin altında bir kanama alanı var dedi.İğne başartı 3 günde bir şeklinde 3 iğne verdi.Adı Proluton Depot.Dün ilk iğnemi yaptırdım.
Sonra evime dönmek üzere yaklaşık 3 saatlik bir minibüs yolculuğu geçirdim.
Dün akşam ilk kez koyu renkli ve devam eden adet gibi kanamam oldu buraya o yüzden yazmıştım.Bugün de yine devam ediyor akıntı şeklinde bugün azalma var.
Yarın farklı bir doktora görünmeye gideceğim gerçekten çok yoruldum.
Daha önce de bir kez gebelik geçirdim 10.haftada kalbi durmuştu.
İlk gebeliğimde kan leke kasık ağrısı olmamıştı.
Bu gebeliğim çok zor geçiyor.Psikolojik olarak da yoruldum bi öyle bi böyle bi geldi bi geçti sonra tekrarlamalar..Çok yorgunum.