RabiaAte Esomami hafif kanama ile gittim Pazar günü sancım çıktı, hemen ciğer geliştirici yapıldı 12 saat arayla ve geciktirmek için serum. Ertesi gün çıktım ama ilaç ve yatış devam ediyor. Bu hafta bari dolsun diye bekliyoruz 🥰
asminko345 Esomami Normal Doğum canım bakalım beyfendi ne zaman gelirse artık 🥰 Ocak annesi olucam bu gidişle 😊
Esomami Umutdeniz ay cnm ben gelsin diexbakiyom artik heryerm agriyo ama benimkininde niyeti yok gibi 😔 cok agrim oluyo artikk
Esomami Yarenelibol daha varmis cnm dogmaz heraldee bende heran bekliom bukadar agriya ama ne gelen var ne giden 🤗 bi diom su nisan bise gelsede artikk gtsem dogursam
Esomami Yarenelibol erken doguranlar nabiyo acepp😁😁😁 benim ilk oglum 41+da gelmeye nieti yoktu sezeryan oldum buda sezeryan olmasa kalir orda 40 hafta
Yarenelibol Esomami bncede kalır bide nazlımıs ocak bebeleri😂 öyle diyorlar Allah nasıl biliosa öyle yapsn artk mecbur beklicez cıksada rhaatlasak
Esomami Yarenelibol tam denk geleydi daha iyiydii aslinda normal dogum olsa 18 ocak gosteriyo bunuda ama sezeryan ve tansiyon yuksekligi oldugu icin erken alcak 😁