Esomami NurcanArya ayyy normalmi cnm korkma ya bisekilde cikcak o bebiste 😊 hayirlisiyla atlatirsin inss
HilalEraslan Ayy benimde son 20 ama bu aralar ağırlaştım sanki erkenden gelecek gibi hissediyorum 😅 Temizliğim bitti aslında şimdi tam zamanı ☺️ Yarın kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek açılma falan var mı
Esomami Qqqww ins inss yaklastikca sabirsizlaniyormm artikk bende dogum hikayemi yazmak istiyorm inss guzel gecerde yazarmm🙄☺🤣
Qqqww Esomami ayy inşallah canım 🙏😊 bende sabırsızlaniyorum artık bide merak ediyor insan kime benziycek nasıl olcak diye ☺️
Duygu_k Esomami ben de keşke artık kendi kendine doğum başlasa da o gün gelene kadar normal doğursam bi an önce kurtulsam diyorum 😂😂
Esomami Qqqww oglumun yeni dogan fotolarina baktimm neye benzio cozemedimm🤣🤣 dogar dogmaz tipki anneye benzeyende var da bakalim saglikli olsunlarda
Qqqww Esomami bizimki de resimlerde acaip tombik eşim bana benzemiyor diye bozuluyor hep ☺️ tabiki sağlıkli olsunlar da gerisi boş
RabiaAte Esomami sanırım ben olcam 😂 yatışlardayım Ocak 17 ydi acele etmeye kalktı durduruyoruz ama nE kadar durur 🤭
Guldmr Esomami benim ilk doğumunda sezeryan bebeğim hala dönmedi ve suyu azalmaya başladı normalde ben OCAĞA kadar beklemek istiyordum 2019 doğumlu olsun diye ama çok zor dedi doktorum suyu azalıyormuş ne yapalim sağlıkla doğsunlar gerisi önemli degil
RabiaAte Esomami hafif kanama ile gittim Pazar günü sancım çıktı, hemen ciğer geliştirici yapıldı 12 saat arayla ve geciktirmek için serum. Ertesi gün çıktım ama ilaç ve yatış devam ediyor. Bu hafta bari dolsun diye bekliyoruz 🥰