Esomami Yarenelibol tam denk geleydi daha iyiydii aslinda normal dogum olsa 18 ocak gosteriyo bunuda ama sezeryan ve tansiyon yuksekligi oldugu icin erken alcak 😁
Yarenelibol Esomami tansiyonun kaç bnm 13 ü geçmio ama doktor takip altındaym çok cıkarsa sezeryanla öne almak zorunda kalırız dedi korkutu
Guldmr Esomami benim ilk doğumunda sezeryan bebeğim hala dönmedi ve suyu azalmaya başladı normalde ben OCAĞA kadar beklemek istiyordum 2019 doğumlu olsun diye ama çok zor dedi doktorum suyu azalıyormuş ne yapalim sağlıkla doğsunlar gerisi önemli degil
Esomami Yarenelibol benim de 13.8 14.8 15.9 a kadar cikiyo ama idrarda protein cikmadi icin beklemedeyiz
Yarenelibol Esomami proteinde cıkmadısa neden direk sezeryan diyor ya uraşması cok zor gelio doktorlara
Esomami Yarenelibol yok canim 2.gebeligim bu ilk gebelik 41 haftada tansiyon cikik olunca normal dogum denetemediler sezeryan oldm ondan
Esomami Umutdeniz benimde 3yasini doldurcak ocakta oglum ona tuvalet egitimi falan gosteriyom zor oluyo otur kalk 😁
Umutdeniz Esomami çok şükür 2 yaşına girince bıraktırdım hemen bezi süttende kestim sonra 2.yi düşündm