Esomami uygulamaya göre 12 doktora göre 8 🙈 azıcık heyecan başladı dünkü kontrolden beri. Normalde 31 Aralık 2 Ocak görünüyor doğum, dün nstde sancılarım gayet düşük çıktı. Doğum tarihi aralığında doktorum Yanımda olamayacağı için o gitmeden sezaryenle de olsa doğumumu yapmak istedim. Kasıklarımdaki ağrıdan duramıyorum artık ama doğum belirtisi değilmiş, doğurunca kesin olarak geçecekmiş öyle dedi doktorum 😁