mineeeee canım benimde gebelik şekeri çıktı diyet yapıyorum 5 kilo verdim bende ilk başlarda çok tedirgin olmuştum ben kilo veriyorum bebeğim nasıl beslenicek diye ama gelisimi kilosu vs iyi cok şükür. 15 günde bir endokrin ve diyetisyene kontrole gidiyorim, diyetisyen tersliyo sürekli kilo vermen normal değil listene uymuyosun diye sinir oluyorum 😁 beslenme düzenimi değiştirince zaten veriyodum kilo. Bebislerimiz sağlıklı olsunda böyle daha iyi canım doğumumuz kolay oluur inşallah 🙂