mineeeee Şimdi herkes ne güzel diyecek ama siz yürürken bile hamile misiniz yerine hasta misiniz sorusu size sorulsaydi hiç öyle dusunmezdiniz inanın. Ben kaç oldu bu soruya denk geliyorum.Gebelik tansiyonu ve şekerim var artık enfeksiyon dan dolayı bol su içiyorum. Git gide de zayifliyorum bu benim psikolojimi bozuyor ama😔😔😔 Tek tesellim bebisimin iyi olması Şükürler olsun.Benin gibi olan var mı acaba.Ben çevremde hep kilo alan hamileler gördüm de🤗
ceco mineeeee bende ilk zamanlar öyleydim 48 den 43 e düştüm bende idrar yolu enfeksiyonu kaptım ama su felan içemiyordum yemek desen neredeyse hiç hep serumlarla ayaktaydım şimdi iki kilo alabildim sadece geçen haftalarda yine kötüydüm tansiyonum hep düştü yemek yemedim su içmedim başımı yastık dan kaldıramıyordum o kadar şimdi 14+4 üz ama yine böyle hasta gibi dolanıyorum etrafta hastane dışında dışarı çıkmıyorum mesela 😔 ama doktorum 16 ncı haftadan sonra bitecek bu şikayetler dedi umarım
Hamiayto mineeeee üzülme canım bende aynıyım şekerim çıktı diyet yapıyorum beş kilo almıştım üç kilosu gitti hep halsizim ayakta duracak Halim kalmıyo 😩
Heycanligebe mineeeee 32. Haftam 25 kilo aldım bide beni düşün millet ikizmi dio hatta üçüzmü die soran bile var 😂😂😂
mineeeee ceco Bende yürüyemiyorum fazla doktorda yürü diyince çıldırıyorum inanın. Erkek doktor birde.Icimden diyorum sen taşısaydı n anlardin😂
mineeeee Hamiayto Bende halsizim birde doktor bana yürü demez mi çıldırıyorum zaten .Demek sende benim gibisin
Hamiayto mineeeee banalda yürüyüş yap dedi ama 2.5 yaşında birde kızım var çocukla nasıl olur bu soğukta
Fernur mineeeee uzulmeyin bende sizin gibiyim 30 haftalik hamileyim 6 kilo verdim ve daha almadim hic halen ayni pantolonlarimi giyiniyorum doktorum cok sasiriyor ama bebek gelişimi iyiyse sıkıntı yok diyor dogumun daha rahat olur dedi hem şöyle düşünün dogumdan sonra kilo vermek gibi bi derdimiz olmayacak😊
nura23 Fernur mineeeee Ben de 15ci haftadan sonra 1 ay içinde tam 6 ya 8 kilo gibi bişey verdim t um gün kusuyordum yemek yemiyordum. Sadece çocuğa vitamin gitsin kendime de yardımı olsun diye havuç meyve yoğurt çok yiyorduk ki en azından o bizi zinde tutsun çay içinde de içine biraz şeker katıyordum iyi geliyordu yürümek ise çok gerekli 😊
Migrenligebe mineeeee ilk 4 ay 3-4 kilo verdim. Sonra verdiklerimi geri alip ustune bi 7 kilo daha aldim 🤦🏻♀️ Kilo almak da cok hos bisi degil, agirlastim, her yerim agriyo. Ustelik nasil gidecek bu kilolar diye sizlaniyorum