Mermar doğum haneye bende bir kez girdim karnımda kasılma çok vardı serumu orada taktırdı doktor bana , ben asla normal doğum yapamam demiştim ebe çok kötü davranıyordu orada ki annelere çalışanlara , normal dogum bölümündeydim asla normal doğurmam dedim çok korkuttular sanırım orası bahsettiğin yer ben hani ameliyat sonrası alınan poliklinik servisini merak ediyorum sezaryen olduktan sonra normal doğum hane de ki yatış verilen yerle aynı mı gerçi onu da bilmiyorum ama normal odaya alıyorlar diye biliyorum