Tazeanne68 Eylul_eylul kesinlikle işte çocuk istiyorduk olmuyordu ali hoca da üç dört yer demişti bende Ayşe hanımı seçmiştim gerçekten çok kötü olmuştum öyle deyince
Tazeanne68 Sealemdar bende Betül hanıma gidiyorum aşırı tatlı Bi kadın çok seviyorum yani ilk başlarda Alper beyi çok inermislerdi şansıma Betül hanıma randevu bulmuştum iyiki de ona bulunmuş gerçekten çok memnunum ücretli gidiyorum ama bazen ücretsiz çağırıyor 6 muayne ücret ödemeden muayne oldum enfeksiyon yaşadığım zaman herseyini de detaylı anlatıyor sıkıntı olduğunda direk gel randevu gününü de bekleme diyor hep
Sealemdar Tazeanne68 peki şeyi merak ediyorum mesela sezeryan için gün verdi diyelim onu da ücretli yapıyor ama örneğin verilen gün öncesi sancım geldi diyelim mesaisi bittikten sonra yine Betül hanıma ulasıyor mu hastane acaba çünkü doğuma onun girmesi için normale söz veremem ama sezeryana giriyorum dedi sadece mesai dışında nasıl oluyor acil durum da onu öğreneceğim yarın kontrolüm var bakalım 🤭
Eylul_eylul Tazeanne68 bende şuan boluya gidiyorum doktora ama burda da acil bi durumda gidebileceğim bi doktor olsun istedim çağsuda sevgi selene gittim ama ikna olamadım malesef o yüzden birde ayşe hanıma bakıyım dedim teşekkür ederim 🙏
Tazeanne68 Eylul_eylul derya hanımı çok oneriyolar oda pahaliymis baya muayenesi 900 falan duymuştum araştırmada kiler güzel bence onları tavsiye ederim zaten randevuyu kendisi veriyor devamlı hastalarına
Eylul_eylul Tazeanne68 deryaya da gittim ama bazı durumlardan dolayı bıraktım. Üniversite de betül hanımı düşünücem güzel yorumları var
Kanalize Tazeanne68 derya hanım genc çok tecrübeli bir doktor değil ama güler yüzlü eşi ünv hastanesinde hastalarını bazen eşine yönlendiriyor
Cilelikuzu Mermar kesinlikle katılıyorum, bende bir düşük yaptım ve 3 ay kanamam durmadı, tek çözüm yolu bulan Derya hanım oldu bende o sebepten çok güvendim. Dediğiniz gibi herkesin yaşadığı farklı oluyor :)
Mermar Cilelikuzu Rabbim kimseye yaşatmasın 🤲 Doğrudur. Ayşe hanımdanda eşimin iş yerindeki müdürünün eşi memnun değildi.
Tazeanne68 Kanalize Alper hoca çok iyi aşılama sürecim olduğunda ona gitmiştim şuan fazla Bi gebelik takibi yapmiyormus infertilite ile ilgileniyormus
Kanalize Tazeanne68 aynen kendisi benim doktorumdu takipli değildi ama son haftalarda tanıyordu kendisinden çok memnun kaldım😊
Tazeanne68 Sealemdar ben hastaneye acile gittiğimde bana hangi doktor takiplisin diye sormuşlardı hastanede yattığımda da doktoruma sonuçlarımı sorarak çıkardılar doğum zamanı da büyük ihtimalle ararlar benm komşum onda doğum yaptı teli de vardı onda hatta normal doğum yapacakti kalp atışı yavaslamis Betül hocaya söylemişler Betül hoca arkadaşa demiş seni 10 da sezaryen yapacaz vs diye
Tazeanne68 Sealemdar acil sezaryen olursa ucret almıyorlar hani normal doğum yapacaksın sancin oldu ama açılma vs olmadı kalp atışı yavaşladı hemen sezaryen alıyorlar ücretsiz
Sealemdar Mermar ücretli yapıyor özel hastaneye gibi değil ücreti ama 11 civarı demişti 2 ay öncesi kadar söylediğin de