umrumdadegil teşekkür ederiz canım. Yiğit ismi de güzel ismiyle yaşasın inşallah 🫠 çok şükür maşallah diyelim hakikaten kizz korktum şimdi 😬 yolun çoğu bitti azı kaldı az daha sabretseler biii. Senin doğum şekli falan belli değil dimi hala? Aramızda ne kadar var ya sen kaç haftalıksin?