Fatos43 umrumdadegil şekerim sınırda çıkmıştı dikkat de ediyorum aslında ama en başından beri hep öndeydi 🥺 yapısal olabilir dedi doktor ama insan yine de tedirgin oluyor işte
umrumdadegil Toprakksx1 şuan şimdiki anı düşünüyorum sonrasını düşünemiyorum bile😂 benimde 31 haftalık sancılarım başladı erkenden sürekli yatıyorum sancılarım oluyor şimdi bile var korkuyorum 😓
seymmnr yenimama doktor da yani maşallah öyle bi tahmin olabilir mi ya benim de öyleydi ve o haftalarda cok rahat dönüyorlar inan 20. haftamdan beri başaşağı pozisyonda ve şuan 38. haftamdayım hiç kafana takma başaşağı diye erken mi doğuyormuş tövbelerolsun
yenimama seymmnr benim dokturum hep korkutuyor beni rusiyada qaliram burda bawqa doktorada gidemiyorum cunki rusca o kadarda iyi bilmiyorum
umrumdadegil Deletedmom_85 güzel bir isim sare😍 maşallah diyelim kız aman nazar değmesin 😂benim sancılı devam ediyor 🥲 ismi yiğit olacak inşallah 😍
Deletedmom_85 umrumdadegil teşekkür ederiz canım. Yiğit ismi de güzel ismiyle yaşasın inşallah 🫠 çok şükür maşallah diyelim hakikaten kizz korktum şimdi 😬 yolun çoğu bitti azı kaldı az daha sabretseler biii. Senin doğum şekli falan belli değil dimi hala? Aramızda ne kadar var ya sen kaç haftalıksin?
Asel_27 umrumdadegil öyle valla🥲Araaaa araaa içime sinen birşey bulamadım bulduklarımıda etrafımda beyenmediler kaldım işte öyle dümdüz😂
Arzuanne umrumdadegil la evet gece uyuyamıyorum ağrılarım da daha da artıyor eşimi sabah kaldırıyorum sonra yine uyuyamıyorum
Zeynep26-11 38+6 Salı günü doğum olucak insallah ve kızım olucak ısımde çok kararsızım ara ara çok sancı vuruyor dışımı sıkıyorum bakalım❤️
Bebekk1 38+2 kızım olacak adı devin☺️ Kasıklarım çok ağrıyor hareket ettikce rahimim yerinden çıkacak sanki
turkan403 Kızlar kasıklarım sizliyo ve agriyo ara ara batma gibi enfeksiyon mjdr gebelik belirtisi mi elimle bastırınca hafif atiyo sanki anlmdm🤷 aranizda yeni gebe olan varsa deneyabilir mi meraktan catlycm🤭🥺
Yagmurakyurek turkan403 merhaba yeni gebe değilim 31haftlgiz bu adet sancısı gibi ağrılar normaldir normalinden fazla ağrı varsa doktorunuza danışın hayırlı olsun bu arada
1prensesannesi__ umrumdadegil insAllah canım yok biz yeni 7 olcaz insAllah erken ögrendim zaten ondan bana da zaman gecmiyo gibi geliyo 🤣 kalp atışlarını duymayinca hic hamile gibi hissetmiyorum hasta gibi hissediyorum kendimi bi duysak insAllah rahatlicam nasip bakalım tahminen hastaneye gidicegim zaman 8+5e falan denk geliyo saglikli bi bebegimiz varsa kesin duyariz zaten simdiye kadar bi aksilik olmadı sukur 🥰
umrumdadegil 1prensesannesi__ evet ya ilk zamanlar hiç zaman geçmiyor bende hareket hissedene kadar hamile değilim gibi geliyoedu😂 inşallah sağlıklıdır ve duyarsınız kalp atışı 😍😍
umrumdadegil Asel_27 kız etrafına beğendirecek olursan hiç bulamazsın 😂 benimkine de laf eden oluyor ama banane ben beğendim yeter😂
turkan403 Yagmurakyurek Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin da ben kan vermeye gitmdm var mı yok mu blmyom şüpelym sadece evde test yptm sonradan silik çizgi cikmsti bide regl olmdm daha leknmem oldu umutlandrdi bni