umrumdadegil insAllah canım yok biz yeni 7 olcaz insAllah erken ögrendim zaten ondan bana da zaman gecmiyo gibi geliyo 🤣 kalp atışlarını duymayinca hic hamile gibi hissetmiyorum hasta gibi hissediyorum kendimi bi duysak insAllah rahatlicam nasip bakalım tahminen hastaneye gidicegim zaman 8+5e falan denk geliyo saglikli bi bebegimiz varsa kesin duyariz zaten simdiye kadar bi aksilik olmadı sukur 🥰