Eylemyerlii 38+0 olduk sağa dön sola dön uyuyamıyorum gündüzleri de evde sarhoş gibi.. offf ki ne off ypruldum artık
umrumdadegil A12_S07 bende tedirginim şuan hafiften sancılarım var napacağım bilmiyorum nasıl uyuyacağım nolacak aynı durumdayız 🤦🏻♀️
Deletedmom_112 umrumdadegil kesinlikle çok iyi yapmışsınız hele erkek ismi bulmak çok zor kız isimleri çok güzel hemen beğeniyorum ama erkekler ya eski ya da 3 5 tane modern olanlar hep aynı
umrumdadegil Deletedmom_112 evet öyle erkeklere kıyafet bile yok mağazaya giriyorum kıza ayrılan bölüm erkeğe ayrılan bölümün 3 4 katı 😂
Fatos43 umrumdadegil 29+6 bebeğim iki hafta önden gidiyor iri yapılı olduğunu söyledi doktor kız bebek bu durum erken doğmasına sebep olur mu bilmiyorum kafama takıyorum 🥺
zkryelzn umrumdadegil 35+6 kızım olcak Rabbim nasip ederse ismi Elizan ❤ sağlıkla kavuşalım inşallah. Benim bebiş geriden geliyor ama böyle geriden gelmeye devam ederse doktor 37 hafta dayken doğuma alırız dedi hayırlısı olsun bakalım tek sağlıklı olsunda 💞
turkan403 turkan403 3olucak 🙈 sürpriz olur eşim istyo du bnde süt korur kafasına takilmyodm olmaz v.s diye leknme şüpe etirdi bni
Toprakksx1 umrumdadegil 30+1 den selam kızım ı bekliyoruz bakalım yarım saat önce hastaneden geldik 🥺🤦🏻♀️
Fatos43 umrumdadegil şekerim sınırda çıkmıştı dikkat de ediyorum aslında ama en başından beri hep öndeydi 🥺 yapısal olabilir dedi doktor ama insan yine de tedirgin oluyor işte
umrumdadegil Beyzab95 bende düşünmekten yoruldum artık 😭 bugün benimde karnım taş gibi oluyor sürekli şimdide belim ağrıyor napacağım bilmiyorum 😓 nasıl geçecek sence bu günler
Toprakksx1 umrumdadegil tansiyonum durduk yere oynamış 🤦🏻♀️ bian epilepsi nöbeti sandım başım döndü gözümün önü karardı aklım gitti amaaa bir baktılar bir iki tık tansiyon yükselmiş 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
yenimama umrumdadegil salam bende dusunmekten uyuyamiyorum bugun doktora gitdim 20 haftadayim bebeyin basi asagda doktor erken dogus olur dedi😔
umrumdadegil yenimama zamanında gelir inşallah sıkma canını 💜 herhangi bir ilaç falan verdi mi bunun için
seymmnr yenimama doktor da yani maşallah öyle bi tahmin olabilir mi ya benim de öyleydi ve o haftalarda cok rahat dönüyorlar inan 20. haftamdan beri başaşağı pozisyonda ve şuan 38. haftamdayım hiç kafana takma başaşağı diye erken mi doğuyormuş tövbelerolsun