HandeGezer umrumdadegil umrumdadegil sordum bebek büyüdükçe baskı yapıyor denildi okyanus suyu Al dedi.başka da bir şey yok
umrumdadegil HandeGezer o burun tıkanıklığı oluyor genelde hamilelerde malesef🥲 iyi gelmedi mi fısfıs hiç
umrumdadegil turkan403 anladım düzene girmedi o zaman daha biraz daha bekle kan verirsin. İstiyor muydun ikinci bebiş 🥰
karaguzelirem_ 29+1 haftalığız cinsiyetimiz erkek ismini Arda koyduk ☺️ 29.hafta ile gelen yeni güncellemeler de sırt ağrısı ve yürüme de zorlanma var onun dışında gayet iyiyiz 😂 karnımdan dolayı penguen gibi gidiyorum şu sıralar
umrumdadegil karaguzelirem_ maşallah ismi çok güzel 😍 ahh ahh var ya her hafta ayrı bir güncelleme açılıyor yıldık artık 😂
Yessiimm umrumdadegil yaaa gerçekten miii teşekkür ederim ☺️ eşimin yoğun isteği üzerine böyle karar verdik ilk zamanlar hiç ısınamamıştım ama şuan hoş geliyo gibi 🥲
umrumdadegil Yessiimm son zamanların popüler ismi oldu ama benim hoşuma gidiyor bence gayet güzel bir isim🥰
ucpprensesannesii27 umrumdadegil 14 haftalığız kızım geliyor eşim Ruken ben mihran koymak istiyorum iki kızım var ve şuan dişim çok ağrıyor diş ağrısından uyuyamıyorum🥲
umrumdadegil ucpprensesannesii27 yaa ne güzel üç kız kardeş 😍 isimlerin anlamları nedir ikk defa duydum. Geçmiş olsun 💜
Canan-_16 umrumdadegil evet aslında 11 haftalıkken yüzde 80 erkek dedi kesinleşti yani pipisini gösterdi iki bacak arası 🤣
umrumdadegil A12_S07 git bencede bişey yoktur boşver diyemeyeceğim herkesin vücudu farklı bir de sürekli taş gibi olması da normal değil zaten nolur nolmaz tedbir amaçlı görün